Snp57asel birgulduman doktorumuz duphalac yazdı bize kızım kabız olduğunda onu veriyorum zeytinyağ bende de ise yaramamisti o surup yaradı ama akşamına yapmış oluyor
Kdz Konudan alakasız ama benim oğlum da her bezini tasiracak kadar kaka yapıyo bir haftadır neden olduğunu anlayamadım da