Bit haftaya yakındır her bezi kakalı taşıyor bile slepy kullaniyodum baby turco geçtim ama hala taşıriyo demekki bezle alakalı değil bebeğim çok kaka yapıyo ishal şeklinde genelde corba iciriyorum meyveli yoğurt yumurta yediriyorum bugünde havuç elma ayva pişirdim yedi püre şeklinde yine aynı ishal şeklinde kaka yapmış acaba alerji falan olabilir mi bir haftadır yumurtanın beyazını da yediriyom çünkü anlayamadım neden olduğunu