Merhaba güzel anneler benim de 3 yaşinda oğlum ve 11 aylık bir kızım var. Oğlum da Uyku sorunları olduğu zaman özellikle gece uyumuyorsa gündüz az emdiği için yada rutinleri bozulduğu için uyku problemi yaşadığımızı düşünüyorum. Birde misafir gelip gitse biz gitsek nazardan da olduğunu düşünüyorum. O yüzden bol bol dua açıp dinlemenizi ve dinletmenizi tavsiye ederim. Kızımda da zaman zaman uyku problemi yaşıyorum güzelce besleyip altı kuru olduğunda uyumadığında ılık suyla duş aldırıyorum hala uyumazsa beni emzik yapıyor o şekilde uyuyor 💤 uyku duası ve diğer duaları açabilirsiniz