Merhabalar son 15-20 gündür ara ara sol kasığımda pıt pıt atma var 😔Ara ara da hafif kasık ve bel ağrım oluyor. İdrar yolu enfeksiyonu muyum( sık idrar yada yanma yok) yoksa pcos dan dolayı mı anlayamadım 😔Başına gelen bu durumu yaşayan var mı?Biraz daha geçmezse Dr a gideceğim .