lbvmya Bebeğime tavuk çorbası yaptım. Buzluktaki tavuktan yaptım. Yedikten 15 dk sonra midesinde hiç bir şey kalmayacak şekilde kustu. Doktora götürmelimiyim zehirlenmiş olabilir mi?
derinsmayko lbvmya hiç başıma gelmedi ama bence bir götürün ne olur ne olmaz gıda zehirlenmesi sıkıntılı bir durum
lbvmya derinsmayko derinsmayko midesinde bişey kalmayacak şekilde kustu uyudu bidaha kusarsa götüreyim diyorum
Aklimideliricem Tavuk tehlikeli olduğu için götürürdüm bende ama buzluktwn tavukla hep yaparım bende hiç böyle bişey yaşamadık
lbvmya Aklimideliricem işte eşimde kustuğu için zehirse bile zehiri attı diyor bide bu tür şeylerde mideyi yıkıyorlar diye biliyorum bilmiyorum ki şimdi uykusundan kaldırıp bu karda götürmeye de kıyamıyorum bi yandan da korkuyorum
Aklimideliricem lbvmya yıkamazlar artık kusmuş zaten ama kan alıp bakabilirler bi içiniz de rahat etmiş olur
derinsmayko lbvmya doktorunuzun numarası varsa sizde vatsaptan yazın bir kere belki o da şüpheli bir durum görmez
lbvmya Nane limon yapıyorum biberona koyup vereceğim belki ağır gelmiştir yemek midesini rahatlatır diye
lbvmya derinsmayko çok teşekkür ederim. O gece uyandırmadım mama verdim içti kusmadı bidaha bende doktora götürmedim bişey olmadı çok şükür. İyi Şuan 🌸