Kızlar açıkçası iki hafta önce dil agrisi icin aile hekimine gittim enfeksiyon kapmış dedi antibiyotik verdi daha iyi oldum. Ama tekrarlıyor ha bire hem beyazlık var hemde kızmış sivilce gibi şeyler çıktı onu da bu gün fark ettim dışım de ağrıyor o kadar degim dış doktoruna gittim dışım apse olmuş dedi kanal tedavj yapmak lazım dedi. Ama dilim ondan mı yoksa başka bur Medeni mi var . Açıkçası çok korkuyor hangi bölüme giderim kbb . Başına gelen var mı vitamin eksikliği den olabilir diye bir şey okudum . Başına gelen var mı panik atağı var com stres yaptım iki haftadır bun için mr bile çektirdim. Başına gelen var mı