sunshine48 benim bebeğim de o aylarda öyleydi hayata adapte olmaya calisiyor,annesinin güvenli karnindan ayrilmiş gaz sancilari beslenme sorunlari böyle düşününce hak veriyor insan biz 4 5 aya yakin yanımızda hatta ustümüzde uyuttuk şimdi 1 yaş yatağinda uyuyor,sizin sicakliğiniza ijhtiyaci var annesu🥰