kalbiminbebegi Kızlar bazen az az bazen de normal az kanama gibi oluyor , çoğunlukla kahvemsi kızılımsı , böyle mi oluyor lohusalık, 18 gün oldu doğum yapalı (sezaryen oldum) öyle aman aman yoğun değil yani, yoğunluk ilk 3 gün oldu
mavisevenanne Üstte kalsın ben de yoğun bir şey sanıyordum az az bazen nerdeyse yok bazende kırmızı ama adetin son 2 günü gibi hep Ya bitti Ya bitecek gibi. Normali ne acaba. Ben de 25 gündeyim
bebekayla İlk 15 gün regl kanaması gibi bazen yoğun bazen az az gelir rengi de normal. Benim 40 gün boyunca kanamam olmuştu sonlara doğru iyice azalıyor ama az az gelebiliyor normal tabiki endişelenmeyin