21 günlük bebeğim var. Sütüm az olduğu için emzirmenin yanında sağıp biberonla veriyorum. Neredeyse her gün kayınvalidem ve kayınbabam bize gelip bebeğe biberonla süt veriyorlar. Sizce bebeğim beni unutur mu? Ya annesini tanımazsa? Farklı insanların biberonla süt vermesi normal mi?