Merhaba anneler kızım 6 aylık olmak üzer 3 gün kaldı
Bu 5. Ayın 2.haftasından itibaren sürekli kızım elini gel gel işareti yapıyor uykusunda bile elini açıp kapatıyor ve bunu istiyerek yaptığını düşünmüyorum
Daha önce el titremeleri vardı doğuştan ama bi çok testten geçti normal olarak şimdi de bu çıktı sürekli elini açıp kapatıyor sizce neden olabilir