Merhaba kızlar bebeğim 6. Günündeyiz neredeyse tek öğünde 100 ml tüketiyor mama ve süt pompalıyorum doymuyor bir o kadar da çiş kaka gaz üçlüsü var inanılmaz bir açlıkla gelen sinir var bence normal ama bugün kv şeker mi var acaba dedi yenidoğanlarda oluyormuş böyle bir şey var mı bilen