3 ay 20 günlük bebeğim anne sütü alıyor sadece. Genelde 3 saatte bir besleniyor. Fakat kirli bez sayısı çok az geliyor bana. Gün boyunca 3-4 bez değiştiriyoruz. Normal midir acaba, emzirme sonrası gaz çıkarıyor, göğsüme bakıyorum süt de geliyor. Hatta fazlasını atıyor dediğimiz o kesikli kusma da oluyor bir miktar. Ama bez sayısı az mı bilemedim. Tecrübeli annelerin fikirlerini almak istiyorum