Bizim oda 22-23 gösterse de çift cephe ve camlar çok büyük. Resmen cereyan gibi soğuk geliyor. O yüzden 1.6 tog içine uzun kollu body giydiriyorum. Dışarısı çok soğuk değilse kısa kollu giydiriyorum. Bu arada 1.6 tog tulum için marka önerisi olan var mı?