Geçen hafta adet bitiminde korunmasız ilişki oldu. Adet bitiminde gebe kalmam düşük olsa da ertesi gün hapı içtim. Şimdi de mememe hafif bastırınca ağrı oluyor. 1 hafta 10 gün oluyor içeli. Meme hassasiyeti yan etkiler arasındaymış sanırım ama böyle bir yan etki yaşayan var mı? Kanamam da oldu bu arada adet gibi 6 gün.