2 aylık bebeğim var 1 aydan sonra isir isir gibi başladı sonra kurudu pul pul oldu kaşında yüz boyun ve kulak arkası bugün doktor Bioderma atoderm krem önerdi bende saç sa var genetik oldu sanırım üzüldüm açıkçası bebeğime bu duruku yaşayan varmı bu krem iyi gelir mi şampuan vs. Neler kullanıyorsunuz ben dalin kullanıyorum