Yorumlara dikkat edip alırsanı bir problem olmuyor . Birçok şey aldım en beğendiğim bandaları ve astronot montuydu üstelik ben iade yapıyorum geldikten sonra geri göndermene gerek olmadan paranı hesabına yüklüyorlar 😂 biraz dolandırıyo gibi oluyorum.