Kızlar merhaba oğlum 10 aylık 2 3 gündür arada yüzünü limon yemiş gibi ekşiterek gözlerini sıkıyor doktorumuza video attım EEG istedi bugün tam çekilemedi tekrar çekilecek genel muayenede sorun olmadıgını söyledi sizce gözlerini sıkması Epilepsi göstergesi midir? Ayrıca şuan üst dişleri de çıkma aşamasında