gulizar0 Ferro sanol yazdı doktor demirim düşük diye iki gündür kullanıyorum mide bulantısı yaptı bende sanırım bu sorunu yaşayan var mı
aslananne27 gulizar0 Bnde demir ilacı kullanıyorum bi yan etkisi görmedim hiç ama aynı ilaç degıl sizde çok yan etki ettıyse doktoruna danışıp başka ilaç yazsın
aslananne27 gulizar0 ayrıca tek basına demır ilacı çok fayda etmiyor beslenme duzenini tamamen değiştir
2prensesimvarcanim gulizar0 bende de bulantı kusma baş ağrısı yapmıştı sonra ilacı değiştirmişti doktorum
Kuzularinanasi gulizar0 belki ilac degismeniz gerekebilir.ben oroferon kullanyrm hic yan etki yapmadi degerlerim de yukseldi
2prensesimvarcanim 2prensesimvarcanim birde o ilaçla beraber kullandığın bir ilaç varsa ondan kaynaklı da olabilir