Benim kızım da 2,5 yaşında. Gün içerisinde izliyor çizgi film. Havalar da soğuk olduğu için dışarı çıkamıyor. E gün uzun. Oyun oynuyoruz, kitap okuyoruz vs bir yerden sonra sıkılıyor açmak durumunda kalıyorum. Çocukla sürekli iletişim halindeyseniz gün içinde yeteri kadar etkileşim kuruyorsaniz izletmenin kötü olacağını düşünmüyorum.