Bebeğim 5 gün sonra tam 7 aylık olacak ama 6. Aydan beri sadece tadım yaptırıyorum önce sebzeler sonra meyvelere geçtik zaten kısıtlı kış olduğu için gaz yapar diye de vermedim bazı şeyleri bebeklikte aşırı gazlı ve kolikti, bazı kişilerin 7. Ayda ana yemek yada 3 öğün bişeyler yedirdiğini falan görünce moralim bozuluyo ilk bebeğim zaten kafam durdu bir anda tadımlar bitti şimdi nasıl ilerleyeceğimizi netleştirmedim çocuğum asla durmuyor telefondan bisey okuyamıyorum bile çoğu zaman siz neler yediriyorsunuz bir günde ?