Herkese merhaba bebegim 6 aylık yeme reddi , meme reddi ve kilo alımında azalmayla gastroentolojiye gittik. Reflüsü oldugunu söylediler kusmamak için yemeyi red ettigini , gastrit oldugu için acı su geldigini sçyledi motis ve gastrotus baby kullanıyoruz ama sürecimiz hala devam ediyor. Kilo alımında gözle görüşür bir değişiklik yok , Bu şekilde süreci olan annelerim lütfen bana neşer yapıyorsunuz anlatırmısınız. Çok çaresiz hissediyorum artık. Ek gıdaya da başladık ama çocugum ne yerde yesin öksürünce acı su geliyor ve çocugumun nefesi kesiliyor bazen yutkunurken zorlanıyor. Benimle aynı şeyleri yaşayanlar yazarsa çok sevinirim.