ysen Kızlar normal doğum yapalı 6 gpn oldu dikişlerim batarak ağrıyor bunun yanı sıra kalçam ve tüm kemiklerim sızlıyor bu şekilde yaşayan oldu mu ne zaman geçicek çok zorlanıyorum 🥹🥹🥹
babybebito ysen benim bir haftada geçmişti ama 39 gün oldu doğum yapalı hala arada iç dikişimi hissediyorum batma şeklinde