Bebeğim 36 haftalık gelişim geriliği ile doğdu. 2050 gr civarı 46 cm ile. Malesef gerilik devam ediyor endokrine gittik gelişim duraklamadığı için fazla da araştırılmıyor. Daha doğrusu endokrin dr gerek görmedi. Kızımın takipli doktoru da şuan için raporlu mamaya gerek yok diyor. 17 aylık 10 kg 77 cm. Oldukça minik. Hala anne sütü alıyor iştahı da oldukça az. Sağlık ocağında çalışan bi tanıdığıma eczaneye sorsak ücretli olarak raporlu mama alabilir miyiz dedim o da aile hekimimize sormuş aile hekimimiz onaylamadı kullanmayın zararlı dedi. Kendisi de eski çocuk doktoru. Anlayamıyorum neden zararlı? Kullananlar bilgilendirebilir mi? 🙏