bebeğim yeni bir yaşına girdi daha önce de açmıştım bu konuyu isim konusu bizim için arapsaçına döndü😅 Sorum şu bu ayda bebeği olan anneler her seslendiğinizde ismine dönüp bakıyor mu? Bazı günler sesleniyorum bakıyor bazen asla bakmıyor 🫠 Aşırı kafasına göre. Endişelenecek bir durum mu bu yoksa bu zamanlarda çoğu bebek böyle mi