Bebegim 13 aylık.
Sabah uyanış 09.00
Ilk uyku : 12.00 ( 1.5 yada 1 saat 15dk uyur )
Ikinci uyku : 17.00 ( 1 saat yada 1 saat 15 dk uyur )
Gece uyku: 23.00
Şimdi benim burda sizlere sorum şu olucak. Uyku aralıkları iyi mi kötu mu sizce bu ay için ? Yani ilk uykuya 3 saat sonra ikinci uykuya 3.5 saat sonra son uykuyada 4.5 saat sonra geçiyor.
Evet gece geç yatıp geç kalkiyor asla ama asla degistiremedim bu durumu alıştık artik bu duzene.
Sizlerde nasil ?