Ek gıdaya yeni geçtik. Normalde inanılmaz iştahsız bir bebe olduğu için her mamasını hesaplarım kaç cc içti diye. İki aydır boy kilo durdu çünkü. Benim için önemli hesaplamak.
Şimdi ek gıdada irmikli yulaf unlu filan tarifler yapıyorum. Diyelim ki 200cclik ek gıda yedi, bunu 200cc mama içmiş gibi düşünüp mutlu olayım mı :D