bensuy
Size şöyle söylim ben bebeğim doğduğunda ağlıyordum uyumak istiyorum ne zaman geçiçek bu zaman diye gece kalkmak falan çok zor geliyordu ki bebeğimde sürekli kucağımda uyumak isterdi emmek isterdi doyduğunu da anlamıyordum . en rahat ettiğim dönemler 3 ile 6. Aydı 6 ile 9 . Ay bi uyku düzenliği oldu şuan 11 aylık bu günler geçiyor emin olun zaman geçtikçe rahatlayacaksınız sizde . 2.5 3. Aydan sonra artık uyku süresi uzuyor mesela kızım 10 da yatar sabah 5 ,5 yada 6 ya kadar uyuyordu kendi kalkmadığı sürece emzirmedim biraz daha sabredin hepsi geçiçek 🌸