Zeytinyağına karanfil atıp bie gün bekletip onu sürebilirsiniz yada eczaneden jel alabilirsiniz.. kemeleride belirginleşiyor olabilir bizim 2.5 aylıkken başladı. Bu arada ilk alt çıkıcak diye bir şeyde yokmuş doktorlar öyle söylüyor.. hepside normalmiş üsttende gelebilir yandanda.. 3 aylıkkende çıkarabilirmiş..