Bugün kontrole gittik kan alındı doktor vitamin ve kan ilacını kes normalinden fazla dedi sınırda dedi endişe duydum bide mamayı artık kesmeye başka dedi yatarken versen yeter dedi nasıl başaracağım ek gıda veriyorum yinede o mamayı içiyor süt içme durumunu sordum günlük 500 ml geçmesin yaklaşık 2 bardak dedi pastörize günlük süt dedi sizce nasıl yapacağım ya sizde durumlar ne bide bu makarnavitma falan ordan çorbalar alsam mi mama yerine onlardan yapsam ekstradan