buseg16 ilgi istiyor çünkü. Bende tek başıma bakıyorum 6 ay oldu ekran asla açmadım açmam da , hava güzel olunca mutlaka dışarı cıkarız ve evde de sürekli çamaşır yıkıyorum ve katlayana kadar saatler geçiyor yemek yapıcam bazen akşamdan yapmaya çalışıyorum. Eşim de yardım ediyor bebeğimle ilgilenirken bende yapabildiğim kadar yapıyorum. Eşiniz yardım etmiyor mu ?