Bezelyeannesi Kızım son zamanlarda çok sık bu şekilde oluyor bende hemen uyandırıyorum rüyamı görüyor yoksa bi sağlık sorunumu var korkuyorum açıkcası 2 buçuk yaşında. Sebebini bilen başına gelen var mı
es26b Bezelyeannesi benim kızımda bir aylık aynı şeyler var bende daha yeni anne oldum anlamaya çalışıyorum ama 2 3 gündür kaka yapamıyor acaba ondan mı bilemedim
merkursavascisi_06 Bezelyeannesi hasta mı olacak acaba ya da çok yoruluyo da ondan mı oluyo acaba ya😢
Bezelyeannesi es26b bebekken de oluyor muydu çok hatırlayamıyorum ama arada oluyordu bu aralar sık yaşıyor bu durumu kakasından dolayı sancısı olsa bence ağlayarak uyanabilir
Bezelyeannesi merkursavascisi_06 bilemiyorum canım ya valla bu aralar baya sık oluyor uyanır uyanmaz da babasını soruyor diyorum acaba rüyamı görüyor ama rüya dedikleri en fazla 10 sn diyolar ben uyarmasam öyle devam ediyor
merkursavascisi_06 Bezelyeannesi gülce bazen çok yorgun olunca öyle oluyo da inşallah ebrarcım iyidir❤️
Bezelyeannesi merkursavascisi_06 acaba yorgunluktan mı ki dün teyzesi falan vardı önceki günde geç yatmışlar oyun oynamışlar sabah erken uyandı teyzesi yle oynamak için gün içinde böyle oldu birdaha olursa video çekip doktora götürcem çok aklıma takılıyor acaba genizeti falan olabilir mi ki burnu tıkalı değil ama ağız kokusu var afedersin mümük kokusu gibi bu arada şimdi doktordan geldik%60 erkek dedi 🥹 bi çıkıntı gördü ama kordon da olabilir dedi 😅
merkursavascisi_06 Bezelyeannesi ayyy hadi hayırlısı bakalım bu haftalar çok net olmayabiliyo🤭 yorgunluktandır ya inleme genelde yorgunluktan oluyo çok yorulduğu günler yatmadan yarım doz calpol veriyorum ben🤭
Bezelyeannesi merkursavascisi_06 bende başlayacağım ona 😂 ertesi gün kendine gelemiyor😅 aynn doktorda öyle söyledi bi çıkıntı var ama kordonda olabilir dedi hayırlısı ya bir ay daha bekleyeceğiz artık yapçak birşey yok😅
Ezgiakyol Gece terörü olabilir benim kızım 3 yaşında o da uykusunda konuşup ağlar bi yakınım çocuk psikolog ona sordum gece terörü dedi