mervekaran04 Kızlar 14ünde regli oldum ve ilaca başladım fakat anladığım bir nokta var hap bittiği zaman 1 hafta ara verip regli zamanını beklemeden ilaca tekrar başlamam mı gerekiyor yoksa yine aynı şekilde mi kullanacağım regli zamanında mı yani