biz şu an 3 ay 22 günlüğüz, inan geçiyor, tabi ki tamamiyle düzene oturmuyor ama o döneme göre daha rahatlıyor, 2 ayına kadar yatak yüzü görmemiştim oturma odasında sabahlıyorduk, şimdi bir şeye şikayet edeceğim zaman o günler geliyor aklıma şükrediyorum, sabret düzelecek