Doğum yapalı iki hafta oldu ikinci bebeğim ilkinde böyle olmadı ama dikişlerim ağrıyor öyle zor bir ağrı değil ama yine sızı var korkuyorum enfeksiyon mu kaptı diye sonra diyorum kapsa ağrıdan acıdan duramam pazartesi hastane randevum var sizce normal mi