miracm AAslan22 bizimkide hala geceleri sık sık kalkıp ağlıyor ve kendini kasıyor du doktora söyledm norolojiye yönlendirdi çok şükür bir sıkıntı çıkmadı ama genede içiniz rahat etsn doktora götürün bence