ase1234 3 aylık bebeğim çok harektli sadece 400 gr almış sadece anne sütü alıyor şimdi mama takviyesine başlayacağım harektli olduğu için yakıyor olabiiir mi yeterli besleniyor gibi aslında Şişli bezi de yeterli ama boyu uzamış
busrasya23 ase1234 sütünüz yeteli miktarda geliyorsa tabi bebeğin doyduğuna eminseniz boyu iyiyse kilosu da doktoruna göre iyiyse mama başlamayın bence sadece kilo için hareketli bebek az kilo alıyor benimki de üç aylık doğduğu günden beri hareketli çok kilo almaz boyu iyi ama mama vermiyorum
aysebb ase1234 Kaç kg ? 4. ayla beraber kilo alımı yavaşlıyor zaten bu normal bundan sonrada bu şekilde az alacak kilo. İlk birkaç ay gibi çok olmuyor yani kilo durumu
pimpiriklianne43 ase1234 benim oğlumda 3 aylik olmak üzere bu aya kadar hep fazla kilo almisti bu ay 20 günde 300 gr almış çok şaşırdım mamasını hep yiyor doktora sordum ayına göre iyi farklı tartı fark eder dedi ama üzüldüm nasıl bukadar az aldı bu ay bu ara biraz fazla kaka yapıyor bazen günde 2 bazen 3 ondan olurmu bilmiyorum
ebrusafura pimpiriklianne43 benimkinin de 3 aylık günde 4 ten fazla kakasını yapıyor inşallah bizim kiloda duşmemiştir
ase1234 pimpiriklianne43 eskiye göre benimde kaka sayısı azaldı ama normal oluyormuş bazen taşırıyor zaten ama çişli bezide yeterli
sercee Benim bebeğim de 3 aylık geçen ay 5 kg idi bu ay kontrolde 5.250 çıktı doktorumuz mama takviyesine başlamamızı önerdi. Şimdi meme +mama şeklinde devam edeceğiz
ase1234 sercee evet bende öyle 4.500 tü 4850 kilodu 3 ay 8 günlük sadece anne sütü alıyordu şimdiye kadar mama takviyesine başla dedim ama çok hareketli elle kolar durmuyor
Oglusumunannesii ase1234 süt içiyorsa sütunuz de varsa neden sırf kilolu olsun diye mama veriyorsunuz? Benim bebeğim emmedi mecbur kaldım. Emen bir bebek olsaydi ne biberona ne de mamaya alıştırırdım
ase1234 Oglusumunannesii yani sür var evet yeterli ama demekki yetmiyor herhalde ama eskiye göre uyuması süresi az bazen 3-4 saat oluyor emmesi ve geceleri de uzun uyuyor
Oglusumunannesii ase1234 büyüdükçe azalacak zaten uyku süresi ben ikinci yaşından sesleniyorum bazen gece 12 de bile zorla uyutuyorum aç olduğu için değil tabiki öyle düşün😀 bide benden tavsiye her ağlamasını yada uyumamasini aç olmasına yorma. Gazı vardır dişi ağriyordur atak zamanı gelmiştir uyku sıkıştırmıştır ilgi istiyordur bir sürü sebep var
melenbeg Benim kızımda 3. Ayında sadece 400gr almıştı çok üzülmüştüm gerçekten hem emziriyordum hem mama veriyordum ona rağmen bu aylar biraz böyle 4,5 aylıkken ek gıdaya başladık daha iyi kilo alımı düzelicektir endişe etmeyin 🫠
ase1234 Oglusumunannesii sütüm var ama yetmiyor herhalde ilk zamanlar mama vermiştim SmA şimdide onu istemedi nasıl yapıcam bilmiyorum yani öemeyi unutmasa bi dert biberonu istemiyor şimdide
ase1234 ase1234 stres oldum ve tamamen gidecek sütüm diye endişelendim nabıcam böyle bilmiyorum var aslında
Oglusumunannesii ase1234 basta biberon istemiyorlar ama alışınca çok seviyorlar. Mama vermekte kararlıysan biraz ısrarlı davranman lazım hemen kabul etmemesi normal .
cakebabe ase1234 benim bebeğim de 3 aya kadar 1 kilo aldı 3. Ay 400 gr aldı doktor çok normal aetık az alacak mamaya falan başlama dedi şuan 6 aylık 7300 hala az alıyor ama normalmiş bence hemen mama başlamayın eskisi gibi kilo almasını beklemeyin