Annelerim 27 aylığa yeni girecek iki erkek evladım var. Şu an evde atlet zıbınla dolaşıyorlar dışarıda kar Fırtına soğuk. Evde normal sıcak ama terledim çıkartayım derecede de değil bacakları üşüyor kolları soğuk oluyor. Üstlerini giydirdiğimde çıkartana kadar ağlama kriz yaşayan varsa ne yapmalıyım? 😰