Benim bebeğim de aynı. Yemeği alayım ağzıma götüreyim hiç yok. Diş kaşıma için de bi şeyleri çok nadir götürür, elleri devamlı ağzında ama. Doktora sorduğumda her bebek hemen yapmaz, kimisi 4. ayda başlar kimisi daha geç problem değil demişti. Bebeğim 8 buçuk aylık olmak uzere hala aynıyız ben de merak ediyorum niye böyle 🥺