ata7676 ben doğumdan sonra 6 ay adet görmedim kasık ağrım batmam olmaya başlamıştı kadın doğum doktorumda adet söktürücü ilaç vermişti . Sorun olsa vermezdi heralde . Yada ona göre içerikli olanı vardır yine eczacıya veya doktora danışmadan kullanmayın