Knur hayır sadece çocuk doktoru takibimizi yapmıştı hatta benim bebeğimin ikinci parmağı çok daha yukarıdaydı sizin bebeğinizin öyle görünmüyor sürekli masajlar yapardım düzleştirme çalışırdım yavaş yavaş olması gereken yere geldi parmak inşallah sizin de öyle olur masaj yağıyla ovalayıp parmakları aynı hizada tutmaya çalışın bebekler de seviyor genelde masajı