Denemedigim hicbi emzik kalmadi ilk avent soothie ile basladim ve binbir cesit denettirdim hicbirini tutmadi tutmamayi brak emme refleksi ögürme bile olmadi sadece agzinda geveliyodu dedim ki her cocuk emzige alisir bu bebe alismaz. Sonra babam eczaneden wee baby almis 0.6 aylik 2 gun hic kutusunu bile acmadim tutmaz biliyorum cunki. Herneyse yemek yapicaktim cocuk durmuyo oyalansin diye cikardm soktum agzina cocuk 4.aydan sonra cuk cuk emmeye basladi ben şok. Heycandan yemegi bile yapamadim 😂 suan 1 haftadir emiyo bakalim surekli ağzında 😂 resmen emzik kurtarici