numix odanın ısısı 22 23 derece daha iki üç aylıkken 2.5 tog aldım asırı kalın cocugu çıplak tulumu giydrsem bile terliyo su an kullanamıyorum mesela yatarken sadece zıbın üzerinde de alt üst takım pijaması oluyo üstünü ince battaniyeyle örtüyorum onunda acıyo yani bence 0,5 ya da 1 alabilirsiniz içine uzun kol zıbınla kullanabilirsiniz