Oğlum 3 aylık ve şuan 5500gram. 3350gram doğmuştu ama sarılıkla birlikte 3000grama düşmüştü. Anne sütüyle besleniyor ancak bazı günler ek olarak 120cc 2 kez mama takviyesi veriyorum. Her gören kızıyor mamayı kestin mi küçücük kalmış diye. Sütüm var ama resmen toplum baskısından takviye yapıyorum ara sıra. Acaba ben mi yanlış yapıyorum kilosu az mı fikir verirseniz mutlu olurum. Bu arada boyu en son 2 aylıkken 56cm olarak ölçüldü.