Bebeğim 4 aylık ve doğum yaptığım günden beri o his hep benimle. Ben en çok gelişimi için yetersiz buluyorum kendimi. Yeterince oyun oynayamadık bugün, yok tummy time yapamadık, kitap okuyamadık falan. Hep bir suçluluk hissi. Biraz sosyal medyanın da etkisi var bu yetersizlik hissini perçinliyor bende. Herkes mükemmel anne ben değilim diye üzülüp ağladığım oluyor.