13 bucuk aylık gece uykuları düzenliydi 9-10 gibi yatar sabaha kadar 1-2 kez anca uyanırdı.
1 aydır hastalıktan dolayı gece sık uyanıyoruz artık iyileşti ama gece ağlamaları başladı bağırarak iç çeke çeke. Ağlıyor ve sanırım uyuyorken emzik veya meme kabul etmeden şiddetli şekilde ağlıyor sonra sakinleşip uyuyor gece terörü olabilir mi ?
Ve aniden yatağa oturuyor bazı geceler gece yarısı uyanıp geri uyumuyor ne yapacağımı şaşırdım bugun öğle uykusuda 15 dk uyudu
14 15 ay uyku düzenleri nasıl