4 yaşında sabah kan istedi doktor çokta bir şey yememişti normalde de çok iştahsız . Kan verdiği esnada da gözleri kaydı başım dönüyor dedi 1 saat falann kendine gelemedi . Bu arada kanı da veremedik . İğneyle defalarca denediler acaba acıdan mı oldu ? Halsiz mi kaldı korktu mu açlık mı etkiledi artık kafayı yemek üzereyim. Havale öyküsü var epilepsi testi temiz çıkmıştı ama sizce onunla ilgisi var mıdır testi tekrarlamak gerekir mi moralim çok bozuk