kelebekkkk48 bende 22 aylıkken kesmiştim oğlumu. Şuan 26 aylık. İlk başlarda öğlen uykusuda yapmıyordu memede uyumaya alıştığı için. Gece de çok uyanıyordu sizin dediğiniz gibi. Yaklaşık 2 aya yakın geceleri sık uyanma devam etti. Uyandığında yanıma aldım sarıldım öptüm su verdim birlikte uyuduk. Bizim ki birlikte uyudukça uyanma aralıkları azaldı. Yani gerçekten geçici süreç bize o an hiç geçmeyecek gibi geliyor ama inanın düzene giriyor. Meme yerine başka rutinler koyun. Sürekli yaptıkça alışıyor ve işe yarıyor