Çok teşekkür ederim cevaplar için
Dr antibiyotik verdi ama ateş kontrol edilmeyecek hale gelirse başka dedi o da yok zaditen vermişti kullanmak istemiyordum mecbur aldım demin verdim
Emmiyor bugün normalde bağımlı gibiydi ondan kötü oldum acaba hiç emmicek mi artık atak mı hastalık mı
Suya bayılıyo haddinden fazla istiyor hatta
Hastalık döneminde şu, ıhlamur vs verdim biberondan ondan mı reddeyiyor beni