Benim bebeğim 5 aylık doğduğundan beri ilk iki gün yaptı sonra 15 20 gün yapmadı ama karnı pamuk gibiydi. Bazı bebeklerin bağırsakları tembel oluyormuş doktorumuz öyle söyledi. Ve şimdi bile 10 günde 15 günde bir yapıyor düzelmedi. Ama bebeğim de sıkıntı yaratmıyor huzursuz değil ağlamaz karnını sürekli kontrol ederim yumuşacık. Benim oğlan sabuna zeytinyağında rağmen yapmadı fitil de denemek istemedim sıkıntımız yok bu konuda. Anne sütüyle besleniyor sadece. Senin ki düzenli olarak yapıyordu da şimdi mi değişti canım bir kaç gün daha bekle doktora görür bebeğin nasıl huzursuz ağlıyor mu?