esram66 Karadut özü çok iyi geliyor. Bir komşumdan da şöyle bi tarif duymuştum ama denemedim . Sumağı kaynatıyorsunuz o suyla gargara yapıyorsunuz. Ama bence sebebini öğrenmeye çalışın çünkü ya bağışıklığınız çok düşük ya da stres üzüntü tarzı şeylerden kaynaklanıyordur